Reklamácie/Vrátenie tovaru

 

Vrátenie tovaru? Je to jednoduché:
•    Máte právo vrátiť zakúpený tovar behom 45 dní odo dňa obdržania zásielky.
•    Nemusíte ani uvádzať dôvod vrátenia aj keď budeme vdační za takú informáciu - využijeme ju pri príprave ponuky a vylepšovaniu fungovania obchodu.
Krok za krokom - ako vrátiť tovar?

môžete vrátiť tovar a odoslať zásielku na vlastné náklady – za pomocou "Formulár pre vrátenie tovaru" priložený k zásielke. 

 formular_vratenie.pdf

 

•    Vytlačte a vyplňte Formulár pre vrátenie tovaru. Ak nemáte možnosť vytlačiť formulár, vyplňte prosím formulár priložený k objednávke. Môžte tiež vyplniť a poslať Formulár odstúpenia od zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpeniu od zmluvy aj elektronicky.
•    
Klient zodpovedá za prípadné zníženie hodnoty tovaru v súlade s obchodnými podmienkami wukador.sk a právnymi predpismi. Budeme vďační, ak nám tovar vrátite v originálnom balení od výrobcu.
•    Bu
deme vďační, ak do balíka s vráteným tovarom priložíte originál faktúry, kópiu faktúry alebo doklad o zaplatení, uľahčí nám to spracovanie vrátenia tovaru.

olzalogistic-WUKADOR
ul. Hviezdoslavova 68
01001 Žilina
 


Pamätajte:

  • Vyplnený Formulár pre vrátenie tovaru alebo Formulár odstúpenia od zmluvy pripojte prosím k balíku
  • Vrátenie platby trvá 5-14 dní v súlade s platnými právnymi predpisami. 
  • V prípade, že ste za objednaný tovar zaplatili hotovosťou pri odbere a na formulári pre vrátenie tovaru ste uviedli Váš bankový účet, peniaze budú vrátené na uvedený bankový účet. Ak ste nezadali číslo bankového účtu, úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej objednávke.
  • Poštové náklady spojené s vrátením tovaru Vám nevraciame.
  • Neposielajte nám zásielky na dobierku - nemáme technickú možnosť prevzatia takej zásielky.

Vzhľadom k bezpečenstvu zásielky a rýchlosti jej dodania doporučujeme odoslať tovar kuriérskou spoločnosťou alebo poštou s využitím možnosti „Potvrdenia odoslania“ alebo „Doporučený balík“.

REKLAMÁCIA


•    Pre všetky výrobky zakúpené v obchode platia podmienky, ktoré Vám umožňujú reklamovať tovar z dôvodu nezhodnosti so zmluvou do 2 rokov od dátumu nákupu.
 
Krok za krokom - ako reklamovať výrobok?

1.    Reklamačný formulár  – vytlačte a dôkladne vyplňte. Reklamáciu bez priloženého formulára alebo s nesprávne vyplneným dokladom nebudeme bohužiaľ môcť prijať.

2.    Pokiaľ nemáte možnosť vytlačenia reklamačného formulára, môžete taký formulár vypísať podľa vzoru aj ručne.

3.    Pošlite reklamovaný tovar spolu s reklamačným formulárom na adresu:

olzalogistic-WUKADOR
ul. Hviezdoslavova 68
01001 Žilina
 

4.    Reklamácie sú spracovávané v priebehu maximálne 30 dní od dátumu prijatia reklamovaného výrobku.

5.    V prípade odôvodnenej reklamácie bude poškodený tovar opravený alebo vymenený na iný (plnohodnotný), a ak to nebude možné (napr. chýbajúci výrobok na sklade) - vrátime Vám hodnotu ceny výrobku.
 
PAMÄTAJTE:
•    Reklamovaný výrobok posielate na vlastné náklady a zodpovednosť. Preto si zvoľte bezpečný spôsob dodania zásielky, napr. využite sl

nahor
Shop is in view mode
Zobraziť plnú verziu stránky
Sklep internetowy Shoper.pl